خرید گل میخک با قیمتی استثنایی

برای خرید گل میخک در رنگ های زیبا و جذاب به سراغ گل فروشی های معتبر بروید، بسیاری از کسانی که در زمینه فروش گل های طبیعی فعالیت می کنند، انواع گل های میخک را در رنگ های متنوع با قیمتی استثنایی و مناسب به مشتریان عرضه می کنند. 

خرید گل میخک با قیمتی استثنایی

بازار فروش انواع گل میخک

بازار فروش انواع گل میخکبرای سفارش گل های میخک می توانید به بازارهای فروش گل های تازه طبیعی سر بزنید، بازار فروش انواع گل میخک در کشورمان رونق یافته است. 

قدمت گل میخک به یونان باستان و دوران روم برمی گردد و نام خانوادگی آنها Dianthus به نام گل خدایان یونانی است. میخک ها محبوب ترین گل هستند و بسیاری از مردم می خواهند بدانند که چگونه می توانند گلهای گل میخک را پرورش دهند. مردم باید یاد بگیرند که چگونه از میخکها مراقبت کنند. هر کس می تواند در مورد رشد میخک ها بیاموزد و از داشتن گیاهان زیبای میخک لذت ببرد.

نکاتی برای کاشت بذرهای گل میخک وجود دارد که باید در هنگام رشد میخک در باغ به خاطر داشته باشید. اگر بذرها را در مناطقی کاشت کنید که روزانه حداقل چهار تا پنج ساعت آفتاب بخورند، میخک های شما  آسان تر بزرگ می شوند. خاک خوب زهکشی و بدون مالچ ، برای گردش هوا مناسب ، به شما در رشد گیاهان باغ گل میخک کمک می کند. کاشت بذرهای میخک در داخل گلدان های خانه امکان پذیر است. می توانید بذرهای میخک خود را در داخل خانه بکارید.  یک ظرف را با سوراخ های زهکشی در آن انتخاب کنید ، ظرف را با یک یا دو اینچ از خاک گلدان پر کنید. دانه ها را در قسمت بالای خاک بپاشید و به آرامی آنها را بپوشانید، سپس ظرف را در یک کیسه پلاستیکی روشن بپیچانید تا جلوه گلخانه ای ایجاد کند، نهال ها را به گلدان های خود منتقل کنید و پس از رسیدن به ارتفاع ۴ تا ۵ اینچ ، کاشت آنها را در بیرون از منزل انجام دهید، منطقه شما عاری از خطر سرمازدگی باشد.

مرکز خرید گل میخک در ایران

مرکز خرید گل میخک در ایراندر مرکز خرید گل میخک، بسیاری از افراد می توانند انواع گل و گل مخصوص تولد را با قیمتی ارزان و مناسب خریداری کنند. 

 

شکوفه های گل میخک حتی پس از قطع شدن مدت طولانی دوام می آورند. گلهای میخک به نمادی از عشق مادر و همچنین روز مادر تبدیل شده اند. گلهای میخک دارای ۵ گلبرگ است و از نظر رنگ بسیار متنوع و در رنگ سفید، صورتی، بنفش  دیده شده اند. گل های میخک  در باغ ها به راحتی پرورش می یابند، میخک ها به قطر ۶ تا ۸٫۵ سانتی متر رشد می کنند.

فروشندگان گل میخک ارزان در تهران

فروشندگان گل میخک ارزان در تهرانفروشندگان گل میخک در مغازه گل فروشی خود، دسته گل میخک را در رنگ هایی زیبا درست می کنند و برای فروش آماده می کنند. 

 

گلبرگهای موجود در گل میخک ها به طور کلی پنجه ای یا دنده ای هستند.میخکها گلهای دو جنسی هستند و به راحتی در یک خوشه شاخه دار شکوفا می شوند. برگهای میخک  باریک و ساقه کمتری دارند و رنگ آنها شامل سبز ،خاکستری، آبی یا بنفش می باشد. میخکها دارای شکوفه های بزرگ و ساقه های قوی هستند. 

ارقام میخک عمدتاً از سه نوع می باشد که عبارت اند از:

گلهای بزرگ گلدار – یک گل بزرگ در هر ساقه.

گل های اسپری (میخ های کوچک) – با تعداد زیادی گل کوچکتر.

گل میخچه های گلدار – چندین گل کوچک روی یک ساقه

بهترین گل میخک را از کجا تهیه کنم ؟

بهترین گل میخک را از کجا تهیه کنم ؟برای خرید گل طبیعی به گل فروشی ارزان مراجعه کرده و هر گلی که مورد علاقه تان است را بخرید. بهترین گل های میخک دارای ظاهری شاداب و رنگی شفاف می باشند. 

 

از میان چندین نوع میخک ، سه مورد معمول شامل میخکهای سالانه ، میخکهای مرزی و میخکهای گلدار می باشند. همچنین میخک ها معمولاً با نام علمی  “Dianthus” یاد می شوند که نام آن توسط گیاه شناس یونانی Theopharastus تعیین شده است.  میخک ها با عنوان “گل های خدا” شناخته می شوند. یکی دیگر از دلایلی که محبوبیت میخک ها زیاد شده است ، به این دلیل است که آنها به رنگ های بی شماری می رویند و هر رنگ میخک معنای متفاوتی دارد. میخکهای صورتی به معنی  عشق مادر می باشد، میخک های قرمز تیره  به معنای عشق عمیق و محبت زنانه است،  میخک های سفید عشق خالص و خوش شانسی هستند،  میخک ها برای اولین بار توسط یونانیان و رومی ها در جواهرات مورد استفاده قرار گرفته اند.

 

قیمت روز گل میخک در بازار

قیمت روز گل میخک در بازارانواع گل های میخک در طبیعت شامل: گل میخک قرمز، گل میخک صورتی، گل میخک بنفش، گل میخک سفید، گل میخک هندی می باشد. قیمت روز این گل های میخک در بازار ثابت نیست و در طول سال دچار تغییراتی می شود.

 

نکات در حال رشد گل های میخک عبارت اند از: هنگام رشد بذر بهتر است آنها را در جعبه یا سینی پر از خاک نگهداری کنید اینکاربه دلیل جوانه زنی آهسته و منظم  آنها است. تا زمانی که گل جوانه زنی نشود ، به این سینی ها توجه کنید و از خشک شدن خاک اطمینان حاصل کنید. مراقب باشید از آب به مقدار زیاد استفاده نشود ، میخک ها دوست ندارند خیلی خیس باشند. هنگام برداشت گل همیشه اطمینان حاصل کنید که آنها را در نزدیکی پایه گیاه قطع کنید. 

میخکها دارای تاریخ چشمگیری هستند که قدمت آن به ۲۰۰۰ سال پیش به روم باستان و یونان باز می گردد. از آن زمان ، آنها همچنان با گل های زرق و برق دار خود باغداران را خوشحال می کنند و اکنون چهار گونه جدید جالب ازگل های میخک وجود دارد که شما را وسوسه می کند. آنها برای رشد در ظروف مناسب هستند، می توانید آنها را به صورت  یک دسته گل درست کنید و به عنوان یک هدیه زیبا به شخص خاصی بدهید. 

 

تامین گل میخک با بهترین قیمت

تامین گل میخک با بهترین قیمتبسیاری از افراد در زمینه ی پرورش دادن گل های میخک فعالیت می کنند، این افراد تامین کننده گل میخک، گل فروشی ها می باشند.

میخک، گونه ای سفت و سخت و ماندگار، دارای گلهای بزرگ و ساقه های کوتاه است. میخک بنفش رنگ دارای گل های اولیه زیبا  و دلفریب می باشدو ده ها گل برجسته ایجاد می کند که دارای سه رنگ مختلف هستند که به زیبایی با شاخ و برگ سبز تیره تضاد دارند. در گلدان کوچکتر به قطر ۱۲ سانتی متر رشد می کند. برای نگه داشتن بهتر این نوع میخک های خیره کننده ، به طور مرتب سر گلهای خریده شده را جدا کرده و هر هفته با غذای مایع یا یک کود کامل تقویت کنید. 

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما