خرید گل شاخه بریده لیلیوم ارزان صورتی

گل لیلیوم یکی از بهترین انواع گل‌های طبیعی تزئینی به حساب می‌آید که بیشترین میزان استفاده از این دسته از گل‌های باکیفیت ایرانی، استفاده در تولید دسته گل است و تنوع و رنگ بندی زیاد این گل‌ها در کنار رایحه بسیار عالی باعث باعث شده است که خرید و فروش انواع مختلف گل شاخه بریده لیلیوم ارزان صورتی رنگ و دیگر انواع گل لیلیوم در کشور از رونق بالایی برخوردار باشد.

خرید گل شاخه بریده لیلیوم ارزان صورتی

شناخت انواع گل شاخه بریده لیلیوم

شناخت انواع گل شاخه بریده لیلیوم گل لیلیوم یکی از گل‌های طبیعی است که در ایران بیشتر با نام گل سوسن شناخته می‌شود. این دسته از گل‌ها اصولاً در فصل بهار و تابستان گل می‌دهد. گل سوسن یکی از زیباترین گل‌ها برای تزیین مکان‌ها و تجهیزات مختلف است و قطعا تمام ما این دسته از گل‌ها را بر روی ماشین عروس؛ اتاق عقد و … دیده‌ایم.

طبق چیزی که تا امروز می‌دانیم حدود یکصد گونه از گل لیلیوم با سوسن در دنیا وجود دارد که حدود پنجاه تا شصت دسته از گل سوسن در آسیا، ۲۵ دسته در آفریقا و ۱۵ دسته در اروپا رشد می‌کنند.

به طور کلی سوسن گیاهی دایمی است که در مقابل سرما بسیار مقاوم بوده و ساقه‌هایی بلند و برگ‌هایی کوتاه دارد. از جمله‌ی مهمترین و پرفروش‌ترین انواع گل لیلیوم در کشور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گل L.Bulbiferum : این دسته از گل‌ها رنگ زرد تا قرمز دارند و عطر خاصی ندارند. در اوایل تابستان گل می‌دهند و گل‌هایی رنگی با لکه‌های به نسبت کوچک مشکی دارند.
  • گل L.Candidum : این دسته از گل‌های سوسن که در شمال کشور به وفور یافت می‌شوند سفید رنگ هستند و دارای گل‌هایی به رنگ شیپوری و با عطری بسیار دلپذیر هستند. این دسته از گل‌های سوسن در اوایل فصل تابستان به بار می‌نشینند.
  • گل سوسن عید پاک: این دسته از گل‌های لیلیوم سفید و بسیار معطر بوده و در فصل بهار گل می‌دهند. به سرما بسیار حساس هستند. گل سوسن عید پاک به صورت افقی قرار می‌گیرد.
  • گل لیلیوم چلچراغ : گل لیلیوم چلچراغ یک گل سفید است که در فصول تابستان رشد پیدا می‌کند. این گل‌ها دارای پرچم‌های قرمز رنگ بوده و گلی واژگون دارند‌. از آذربایجان شرقی و گیلان به عنوان قطب تولید این گل در کشور یاد می‌شود.

گل‌های لیلیوم علاوه بر ظاهر بسیار زیبا دارای خواص درمانی بسیار متعددی هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به استفاده برای بهبود بیماری‌های پوستی، بهبود اسپاسم، بادشکن بودن و … اشاره کرد.

راهنمای خرید گل شاخه بریده لیلیوم ارزان صورتی

راهنمای خرید گل شاخه بریده لیلیوم ارزان صورتی در هنگام خرید گل لیلیوم صورتی شاخه بریده باید به پارامترهای مختلفی توجه شود که از جمله‌ی مهمترین این پارامترها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت خرید گل لیلیوم
  • تازگی و لطافت گل لیلیوم
  • نوع گل لیلیوم
  • ماندگی گل لیلیوم

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما