خرید گل رز هلندی مینیاتوری

گل رز هلندی مینیاتوری از خانواده ی رزهای معمولی می باشد که مانند یک درختچه ی کوچک است که خار ندارد. گل رز هلندی مینیاتوری از گل های زینتی محسوب می شود و رنگ های متنوع و گوناگونی دارد. گل رزهلندی گیاه بسیار ارزشمندی است که هم در باغچه ها و هم در گلدان می توان پرورش داد .به دلیل عطرمطبوعی که دارد بسیار پرطرفدار می باشد. گل رز هلندی در آرامش بخش بودن سیستم عصبی انسان بسیار نقش دارد به همین دلیل در عطرسازی ها از آن استفاده می کنند. اسانس این گل ها از گران ترین اسانس ها می باشد.

خرید گل رز هلندی مینیاتوری

شرایط نگه داری گل رز هلندی مینیاتوری

شرایط نگه داری گل رز هلندی مینیاتوری

گل رز هلندی باید درمقابل نور خورشید قرارگیرد و دمای آن بین ۲۰تا ۲۵ درجه سانتی گراد باشد خاک آن باید حاصلخیز باشد برای حاصلخیزی بیشتر می توان به آن کود اضافه نمود بهترین خاک برای گل رز هلندی مینیاتوری خاکی مخلوط از ماسه و کود حیوانی است. برای تغذیه این گل ها می توان از کمپوست نیز استفاده کرد بهترین فصل برای تغذیه فصل بهار و پاییز می باشد .معمولا گل  رز هلندی برای رشد بهتر به یک تکیه گاهی مانند تیرک نیاز دارند.این گیاهان در تابستان های گرم و مرطوب بیمار می شوند که به صورت برگ های ریخته شده و خال های سیاه دیده می شوند .برای نگه داری این گل ها در گلدان می توان از گلدانی که سوراخ زهکشی شده دارد استفاده کرد و گل ها را در عمق۱۵ سانتی متری آن کاشت.خاک گل رز هلندی نباید خشک بماند به آبیاری مداوم نیاز دارد.به طور کلی نگهداری این گل ها در گلدان ها بسیار ساده است اگر از آن به خوبی محافظت شود می تواند تا ارتفاع ۵۰ سانتی متر در خانه رشد داشته باشد.

تولیدکنندگان گل رز هلندی مینیاتوری

تولیدکنندگان گل رز هلندی مینیاتوری

گل رز هلندی مینیاتوری از محبوب ترین رزها در بین افراد است به طوری که تولید این گل ها به یک تجارت سودآور تبدیل شده است.درگذشته برای استفاده دارویی از این گل ها استفاده می کردند امروزه گل رز هلندی به دلیل علاقه ی زیادی که انسان ها به آن دارند در گلخانه ها و حتی در خانه ها تولید می شود. تولید گل رزهلندی مینیاتوری به دلیل استفاده ای که در جشن ها و مراسمات می شود می تواند سودآور باشد.معمولا برای بسته بندی این گل ها از ۲۰ شاخه استفاده می کنند .قیمت گل رز هلندی به سایز آن بستگی دارد. بسیاری از کشور ها تولید کننده ی آن هستند. کشورهای اروپایی جزء واردکنندگان این گل ها می باشند. در ایران بیشتر در تهران، اصفهان و خوزستان تولید می شود.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما