خرید مستقیم گل میخک رنگی

یکی از زیباترین گل های موجود در بازار گل میخک است که از زمان های دور در مراسمات مختلف به دلیل زیبایی آن استفاده شده است‌‌.‌ این گل داری انواع و رنگ های مختلفی است و معمولا دارای طولی به اندازه و قطری به میزان ۳ تا ۵ سانتی متر می باشد‌. گل میخک رنگی از جمله گل های معطر به شمار می رود که به دلیل بوی قوی و بسیار خوب آن دارای کاربردهای گسترده ای می باشد و در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود. ما را در ادامه دنبال کنید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

خرید مستقیم گل میخک رنگی

ویژگی های بارز گل میخک رنگی

ویژگی های بارز گل میخک رنگی گل میخک رنگی دارای رنگ های مختلفی مانند قرمز، سبز، زرد، ارغوانی و… است البته تمام آن ها یکرنگ نیستند و برخی از آن ها دارای رو رنگ نیز می باشند. میخک در واقع به عنوان درختی بسیار کوچک و مخروطی شکل است که در تمام روزهای سال سبز است و زرد نمی شود. محلی که برگ های میخک به ساقه آن متصل می شود که در اصطلاح به آن گره گفته می شود در این گیاه بزرگ و متورم می باشد.

میخک به دو شکل استاندارد و مینیاتوری در بازار وجود دارد که شکل استاندارد آن تنها یک گل درشت وجود دارد و جوانه های گل زیر گل انتهایی آن را از بین می برد اما در نوع مینیاتوری جوانه های انتهای کل حذف شده و تنها جوانه های جانبی آن باقی می ماند. شما می توانید به راحتی این گل را در گلدان های خود بکارید و فضای درون منزلتان را زیبا کنید چون این گیاه علاوه بر اینکه در محیط های باز قابل کشت است در گلدان نیز کشت می شود و به عنوان یکی از گیاهان آپارتمانی نیز به شمار می رود.

راهنمای خرید گل میخک رنگی

راهنمای خرید گل میخک رنگی اگر قصد خرید گل میخک رنگی دارید لازم است در هنگام خرید نکاتی را رعایت کنید که عبارتند از:

  • بهتر است آن هایی که غنچه آن ها به صورت کامل باز نشده است انتخاب کنید.
  • حتما خریدتان را از مراکز فروش و نمایندگی های معتبر که دارای مجوزهای لازم در ابن زمینه هستند انجام دهید.
  • برای افزایش عمر گل می توانید در هنگام خرید این محصول ابتدا انتهای ساقه آن را برش دهید.
  • اگر اطلاعات کافی در خصوص انواع میخک های موجود در بازار ندارید می توانید با فروشنده موجود در مراکز فروش با انواع مختلف آن آشنا شوید.
  • در هنگام خرید حتما اطلاعات کافی در خصوص دمای مناسب برای نگهداری گل میخک و روش های افزایش عمر آن را با پرسش از فروشنده کسب نمایید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما