تولید کننده گل شاخه بریده داوودی ارزان

تولید کننده گل شاخه بریده داوودی ارزان ارقام مختلفی از این محصول را با شیوه های نوین پرورش و راهی بازار مصرف می کند. در ایران کدام نوع از این گل طرفداران بیشتری دارد؟ کدام فصل از سال عرضه و فروش ویژه گل داوودی شاخه ای به مراتب بیشتر از دیگر فصل ها در کشور است؟

تولید کننده گل شاخه بریده داوودی ارزان

اطلاعاتی درباره گل شاخه بریده داوودی زرد

اطلاعاتی درباره گل شاخه بریده داوودی زرد همه ما کم و بیش با گل داوودی آشنا هستیم. چرا که در باغچه خانه های ایرانیان به وفور یافت می شود. این نوع گل بیش از ۲۰۰ گونه شناخته شده دارد که به طور کلی در دو دسته پا کوتاه و پا بلند دسته بندی می شوند. از آنجایی که امکان کاشت و نگهداری آن در گلدان و آپارتمان نیز وجود دارد یکی از پرطرفدارترین گل ها در بین ایرانیان به شمار می آیند.
طول عمر زیاد گل شاخه بریده داوودی آن را به دومین گل پرفروش جهان بعد از میخک تبدیل کرده است. شاخه های پرگل آن که اغلب به رنگ های سفید، زرد، صورتی و ارغوانی هستند در محیط خنک و به دور از نور آفتاب حدود دو هفته تازه و سالم می مانند.
انواع گل داوودی زرد و دیگر ارقام پرورشی بر اساس شکل و فرم گل آذین به گروه های مختلفی دسته بندی می شوند که عبارتند از:

  • گل آذین کم پر: این رقم گل داوودی شبیه به آفتابگردان است. وجود پنج ردیف گلبرگ در اطراف صفحه مرکزی آن از مشخصات این گونه به شمار می رود.
  • گل آذین آنمونی: گلچه های میانی این رقم حالتی کشیده، لوله ای مانند، کم پشت و برجسته و بالشتک مانند دارند.
  • گل آذین منگوله ای: این نوع گل داوودی حالتی کروی و توپی شکل دارد. از نظر اندازه در سه سایز مختلف کوچک حدوداً ۴ سانتی متری، متوسط بین ۴ تا ۶ سانتی متر و بزرگ که قطر آن ده سانتی متر تولید و رشد می کند.
  • گل آذین گل درشت: قطر این نوع گل داوودی بیش از ده سانتی متر است. تنوع رنگی بالایی دارد و گلبرگ های زیادی دارد.

فروش ویژه گل شاخه بریده داوودی ارزان

فروش ویژه گل شاخه بریده داوودی ارزان امکان کاشت گل شاخه بریده داوودی به صورت گلخانه ای در تمام طول سال وجود دارد اما فصول سرد به ویژه اواسط پاییز تا اواخر زمستان بیشترین میزان کشت و پرورش آن صورت می گیرد. امروزه خرید و فروش گل داوودی شاخه ای به علت تنوع بالای تولید و عمر مفید زیاد، به صنعتی پررونق و سود آور بدل شده است.
این نوع گل در گلخانه های شهرهایی مانند محلات، اصفهان و … کاشت و پرورش داده می شود. تهیه و خرید ارزان آن به صورت اینترنتی و از طریق این مرکز یکی از آسانترین و در عین حال مطمئن ترین روش ها برای سفارش عمده انواع گل های زینتی به شمار می آید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما