تولید کننده گل شاخه بریده آنتریوم قرمز

گل آنتریوم جزو گروه گل های شاخه برده است و غالبا دارای رنگ بندی زیبایی است و معمولا در گل آرایی ها به وفور استفاده می شود زیرا دارای دوام و عمر طولانی است و جزو گیاهان مقاوم می باشد.شرکت ما به عنوان یکی تولید کننده گل شاخه بریده آنتریوم قرمز است کاین گل را با بهترین کیفیت و با نهایت شادابی به مشتریان عرضه می کند و سعی در کاهش قیمت آن دارد تا همه افراد امکان خرید آن را داشته باشند.

تولید کننده گل شاخه بریده آنتریوم قرمز

معرفی انواع گل شاخه بریده آنتریوم

معرفی انواع گل شاخه بریده آنتریوم

  1. آنتوریوم شزریانوم: این گل در گروه زیباترین گل های شاخه بریده است و برای پرورش در آپارتمان خیلی مناسب است این گیاه در شرایط مساعد به طور مداوم گل می دهد و دارای گل هایی به رنگ قرمز است و طول عمر این گل ها در حدود ۱ تا ۲ ماه است.
  2. آنتوریوم آندرانوم: دوام این گل در آب زیاد است و دارای شکل ظاهری شبیه به قلب دارد و به رنگ های قرمز تیره، قرمز عنابی روشن، صورتی، سبز تا سفید در گلفروشی ها وجود دارد.
  3. آنتوریوم کریستالیوم: در زمان جوان بودن دارای گل هایی به رنگ بنفش است که با گذشت زمان و پیر شدن آن گل های های آن به رنگ سبز تغییر رنگ می دهد، بیشتر جذابیت این نوع آنتوریوم مربوط به ظاهر گل های زیبای آن است.

چگونه از گل های آنتوریوم مراقبت می کنید؟

بهتر است گل آنتریوم را در یک مکان گرم و با نور مناسب قرار دهید، هرچه نور گیاه بیشتر شود این گل رشد بیشتری نیز خواهد داشت، اما هرگز آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، همچنین خاک را در طول فصل رشد از بهار تا پایان تابستان به طور مداوم مرطوب نگه دارید و قبل از آبیاری مجدد، دقت کنید که ۱-۲ سانتی متر بالای خاک خشک باشد.

بهترین دما برای نگهداری انواع شاخه گل آنتریوم:

بهترین دما در طی روز دمایی بین ۲۵- ۳۲ درجه سانتی گراد و در طی شب دمایی حدود ۲۱- ۲۳ درجه سانتی گراد می باشد.

گلدان آنتوریوم چقدر آب نیاز دارد؟

این گل باید به طور منظم آبیاری شود و خاک آن باید همیشه مرطوب بماند، ولی نباید میزان آب آن زیاد باشد از اینرو زمانی که سطح روی خاک شروع به خشک شدن کرد، می توانیم گیاه را آبیاری کنیم.

مرکز فروش گل شاخه بریده آنتریوم قرمز

مرکز فروش گل شاخه بریده آنتریوم قرمز

مرکز فروش گل شاخه بریده آنتریوم قرمز باید این گیاه را در شرایط مناسب پرورش و نگهداری کنند تا کیفیت و شادابی گل در زمان کوتاه افت نکند زیرا یکی از جذابیت های این گل، رنگ بندی جذاب و شکل ظاهری آن است که مشتریان را به سمت خود جذب می کند.

قابل ذکر است که امروزه در بین انواع و اقسام گل های شاخه بریده ای که در گل فروشی ها وجود دارد، فروش شاخه گل آنتریوم با استقبال خوبی همراه است و به سبب کیفیت بالای این گل، در سال های اخیر این گل به سایر کشورهای دیگر هم صادر می شود سبب درآمدزایی خوبی برای کشورمان شده است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما