تولیدکننده گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال 1402

تولیدکننده گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال 1402

گل ها زیبایی بخش محیط اطراف و خانه ما هستند و از انواع گل های آپارتمانی به صورت گلدانی و یا دسته های گل برای تزئین و زیباسازی محیط زندگی خود استفاده می کنیم و یکی از زیبا ترین این گل ها انواع گل لیلیوم اورینتال است این گل بسیار زیبا در انواع رنگ و با ماندگاری بالا پرورش داده و به صورت شاخه ای و یا برای تزئین اتاق های عقد و یا به عنوان دسته گل عروس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تولید کننده گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال این گل بسیار زیبا و جذاب را با قیمتی بسیار عادلانه و مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

تولیدکننده گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال

معیارهای انتخاب گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال

معیارهای انتخاب گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال یک گل بسیار زیبا و شاداب در اندازه درشت است که در رنگ های زیبا و مختلف می توان این گل زا به صورت شاخه ای خریداری و از زیبایی آن در محیط خانه و یا برای برگزاری مجالس مخالف استفاده کرد این گل زیبا دارای ماندگاری بالایی است اما شما سعی کنید برای این که از ماندگاری بیشتر این گل زیبا استفاده کنید از شاخه های تازه بریده تر که حتی به صورت غنچه باشد استفاده کنید.

زیرا در این صورت شما در مدت زمان بیشتری می توانید از انواع لیلیوم استفاده کنید این گل زیبا را به صورت شاخه ای تهیه و حدود ۵ سانت از ساقه آن را کوتاه کنید و سپس در آب قرار دهید تا بتوان از طراوت و تازگی این گل در زمانی بیشتر استفاده کنید این گل دوستدار هوای کمی خنک است و در خنکای هوا در مدتی طولانی تر سلامت و شاداب می ماند.

دمای مناسب برای پرورش گل لیلیوم اورینتال

دمای مناسب برای پرورش گل لیلیوم اورینتال تمام کسانی که روی پرورش گل اورینتال کار می کنند این گل را به صورت گلدانی و شاخه ای در اندازه زیاد و در رنگ های مختلف پرورش و نگهداری و به بازار ارائه می دهند این گل دارای پیازی است بعد از یکسال به گل دهی می رسد و دوباره در شروع فصل بهار پیاز گل جوانه زده و شروع به گل دهی می کند این گل بسیار زیبا در انواع رنگ های جذاب و بسیار شفاف گل دهی می کند و نیاز به هوای نسبتا خنک دارد و ایده آل ترین دما برای گل لیلیوم اورینتال دمای حدود ۲۵ درجه است.

این گل زیبا به صورت شاخه ای گلی عالی برای تزئین ماشین و دسته گل عروس است و می توان به عنوان دسته گلی زیبا آن را برای تزئین سالن های پذیرایی و روی میز آماده و برای مدت طولانی از ماندگاری و زیبایی این گل بی نظیر در انواع رنگ های بسیار زیبا استفاده کرد.

با سلام عزیزم من که نمی تونم مثلا ۲۵ درجه را از خودم به ۳۵ درجه تغییر بدم و خصوصیات را به دلخواه خودم عوص کنم لطفا حرفه ای تر کار کنید ممنونم

قیمت گل لیلیوم اورینتال عمده

قیمت گل لیلیوم اورینتال عمده تولید کنندگان گل لیلیوم اورینتال عمده این گل بسیار زیبا را در انواع رنگ و به صورت گلدانی و شاخه ای در بهترین شرایط پرورش داده و این گل زیبا را در انواع رنگ در تمام گلفروشی های سطح کشور پخش و توزیع و در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است تا همه بتوانند از یک گل بسیار زیبا خریداری و استفاده نمایند.

تولید کننده گل لیلیوم این گل بسیار زیبا را با قیمت گل لیلیوم بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام مشتریان این کالا قرار داده است و شما می توانید از انواع این گل به صورت شاخه ای یا گلدانی بسیار مناسب استفاده نمایید اگر تمام واسطه ها را حذف و گل را به صورت مستقیم خریداری نمایید و یا اگر به این محصول جذاب رنگارنگ در تعداد بسبار نیاز دارید گل از خرید گل به صورت عمده و کلان استفاده و در آن صورت نازلترین قیمت را بابت پرداخت صورت هزینه که تولید کننده روی کالا مشخص کرده است را بپردازید.

برای تهیه این گل حتی می توان به سایت شرکت تولید کننده مراجعه کرد و با اختصاص زمانی کوتاه انواع رنگ های این گل را در سایت مشاهده و به انتخاب شما از انواع گل لیلیوم به صورت عمده یا جزیی تبت سفارش نمود.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما