توزیع عمده شربت آلوئه ورا عسل در سراسر کشور

شربت آلوئه ورا عسل معجونی طبیعی و کاملا ارگانیک است که از آلوئه ورای خوراکی تولید شده است، ارگانیک بودن این محصول به این معنی است که در تولید آلوئه ورا از کودهای شیمیایی استفاده نشده است و کود جانوری و گیاهی به آلوئه ورا داده اند. این شربت بسیار سالم است و برای سلامتی مفید است زیرا در تولید آن از شیرین کننده های مضر مانند شکر استفاده نشده است. خوردن این شربت می تواند شما را در برابر گلودرد، سرماخوردگی، سرفه و … بیمه کند، زخمهایتان را خیلی زود بهبود ببخشد، به کاهش وزنتان کمک کند، کلسترول خونتان را کاهش دهد و به پوست و موی شما نشاط و شادابی خاصی بدهد. توزیع عمده شربت آلوئه ورا عسل در سراسر کشور

شربت آلوئه ورا عسل چه طعمی دارد؟

شربت آلوئه ورا عسل چه طعمی دارد؟ برای تولید شربت آلوئه ورا ابتدا برگ های آلوئه ورا را جدا می کنند و مواد داخل آن را بیرون می آورند، گوشته ها را داخل مخلوط کن می ریزند و با عسل مخلوط می کنند. آلوئه ورا به تنهایی هیچ طعمی ندارد و زمانی که آن را می خورید احساسی مانند لزج بودن به شما دست می دهد اما زمانی که آن را با عسل مخلوط می کنند طعم مطبوع عسل طبیعی را به خود می گیرد و شیرین می شود.

شیرینی این شربت نه آنقدر کم است که اصلا آن را متوجه نشوید و نه آنقدر زیاد است که گلویتان را بزند و بهترین طعم ممکن را دارد.

قیمت روز شربت آلوئه ورا عسل

قیمت روز شربت آلوئه ورا عسل قیمت شربت آلوئه ورا عسل در هر روز نوسان دارد و در بیشتر اوقات قیمت آن رو به افزایش است، اما می توان گفت قیمت آن به چند نکته خیلی وابسته است:

  • کیفیت عسل: اگر در تولید شربت از عسل با کیفیتی استفاده شده باشد قیمت آن به مراتب بالاتر می رود، عسل های کوهی که از گرانترین عسلها هستند قیمت شربت آلوئه را بالا می برند.
  • کیفیت آلوئه ورا: آلوئه ورایی که در تولید این شربت مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای برگ های پهن باشد، زیرا برگ های پهن میزان گوشته ی بیشتری دارند و شربت بیشتری تولید می کنند.
  • نحوه خرید: اگر بتوانید بدون واسطه خریداری کنید قیمت برای شما کمتر در می آید و خرید به صرفه تری خواهید داشت.
  • میزان خرید: خرید به صورت عمده همیشه برای شما به صرفه تر از خرید به صورت تکی خواهد بود و قیمت محصول را به مرتب پایین خواهد آورد.

علاوه بر موارد بالا، انصاف فروشنده و سودی که برای خودش در نظر گرفته است نیز در این باره می تواند تا حد زیادی تاثیرگذار باشد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما