بزرگترین مراکز پخش گل گلایل هلندی

گل گلایل هم مانند سایر گل ها، دارای انواع مختلفی است. یکی از محبوب ترین نوع این گل ها، گل گلایل هلندی است. این گل در عرض سه ماه به گل دهی می رسد. بذر این نوع از گل ها از هلند وارد می شود و به همین دلیل به آن ها، گل گلایل هلندی می گویند. این نوع از گل ها، بسیار محبوب هستند و از جمله گل های پر فروش در بازار گل و گیاه محسوب می شوند.

بزرگترین مراکز پخش گل گلایل هلندی

اطلاعاتی درباره گل گلایل هلندی

اطلاعاتی درباره گل گلایل هلندی این گل ها از خانواده زنبق ها هستند. که جنس شان  gladiolus می باشد. از جمله ویژگی ها و خصوصیاتی که گل گلایل هلندی دارد، کاشت آسان آن است. کاشت آسان در کنار مقاوم بودن پیاز این گل و امکان تکثیر آن، سبب شده است، که تولید و فروش گل گلایل در بازار بسیار گسترده باشد. چرا که کار کردن با آن راحت است و مشکلات کمتری نسبت به سایر گیاهان و گل های بریده و پیازی دارد. گل گلایل از طریق پیاز توپر (پداژه) تکثیر می شود.

گل گلایل هلندی دارای رنگ های مختلفی است. از جمله رنگ های محبوب و دوست داشتنی این گل می توان به رنگ صورتی و سفید اشاره کرد. علاوه بر این، برای کاشت در گلدان، باغچه و شاخه بریده بسیار مناسب است. نوع سفید رنگ این گل در عرض سه ماه به گل دهی می شد و کاشت ساده و آسانی دارد. رنگ صورتی و سرخ آن نیز، در عین داشتن روش کاشت ساده، از جمله گل های مقاوم محسوب می شود. برای کاشت این نوع از گل، آبان ماه تا اواخر اسفند زمان مناسبی است. آبیاری آن هم مانند سایر گل ها است. ولی با این حال نباید، در آبیاری آن افراط و تفریط کرد. در صورت زیاد و یا کم آب دادن این گل آسیب می بیند. علاوه بر این، گل گلایل به تغییرات دما خیلی حساس نیست و حتی می تواند در مناطق سرد سیر و گرمسیر رشد کند.

عرضه گل گلایل هلندی

عرضه گل گلایل هلندی با توجه به مزیت ها و خصوصیات بسیاری که گل گلایل دارد، عرضه آن در بازار به صورت گسترده انجام می شود. خریداران می توانند این نوع گل را از مرکز عرضه به صورت مستقیم خریداری کنند. در خرید گل گلایل علاوه بر کیفیت، قیمت نیز مهم است. قیمت گل گلایل بر اساس نوع، رنگ بندی و غیره می تواند متغییر باشد. اما می توان در این مرکز، انواع این گل ها را با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت مناسب خریداری کرد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما