بازار گل شاخه بریده گلایل صورتی

بازار گل شاخه بریده گلایل این محصول را به صورت عمده و جزئی به مشتریان و خریداران ارائه می کنند، این نمونه بسیار زیبا و شکیل می باشد. این محصول به راحتی کشت می شود و مقاومت بسیار خوبی دارد و به رنگ های زیبایی‌ یافت می شوند.

بازار گل شاخه بریده گلایل صورتی

شناخت زیباترین انواع گل شاخه بریده گلایل

شناخت زیباترین انواع گل شاخه بریده گلایل این نمونه بسیار زیبا و شکیل می باشد و در گل آرایی بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

انواع گل شاخه بریده، ساقه ی گل دهنده ی بسیار مستحکم و قوی دارد، گل هایی که از این نمونه به دست می آیند، درشت و پر از گل هستند و طول عمر بالایی دارند. به همین دلیل بسیار مورد توجه خریداران، فروشندگان و تاجران قرار می گیرند.

شرایط خاصی برای نگهداری گل گلایل نیاز است: این گل بسیار قوی  و محکم است و وابسته به شرایط هوایی نیست و در مناطق سردسیر و گرمسیر به راحتی رشد می کند و دمای لازم برای رشد آن ۱۸ تا ۲۵ درجه می باشد. نور زیاد باعث به وجود آمدن گیاهی قوی می گردد اما گل دهی را به تعویق می اندازد و اما نور کم  باعث کوتاه شدن خوشه ی گل می گردد.

خاک مورد استفاده برای این محصول باید ضد عفونی شده، تمیز و عاری از هرگونه آشغال باشد، در آبیاری این گیاه نباید زیاده روی کنید چون باعث خراب شدن گل ها می گردد این نمونه به رطوبت زیاد حساس است.

پیاز این گل با جلوه ی زیبا را می توان از پاییز تا بهار کاشت و آن را مورد استفاده قرار داد.

فروشنده گل شاخه بریده گلایل صورتی

فروشنده گل شاخه بریده گلایل صورتی فروشنده گل شاخه بریده گلایل صورتی این محصول را به صورت تازه و زیبا با کیفیتی بسیار عالی خدمت مشتریان خود ارائه می کنند.

کشورمان به دلیل داشتن آب و هوای مناسب محل بسیار خوبی برای پرورش این گیاهان است، این نمونه در بهترین گلخانه ها همراه با رسیدگی زیاد و نظارت کامل تولید می شود، از این رو کشور های دیگر برای تامین نیاز های خود در زمینه گل و گیاه این نمونه را سفارش می دهند و گل هایی که به این کشور ها صادر می گردد از نوع درجه ی یک می باشد.

صادرات این گل صورتی زیبا و جذاب به جز امارات به کشور های دیگری نظیر: قطر، آلمان، پاکستان، چین، ژاپن، اسپانیا و … نیز انجام می گیرد.

این نمونه در داخل و خارج از ایران طرفداران بسیار زیادی دارد، ۵ نمونه ی مختلف از این نمونه در کشورمان تولید می شود و هرکدام از این نمونه ها جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما