بازار فروش گل لیلیوم معطر در ایران

اگر در حوزه خرید و فروش گل فعال هستید به احتمال زیاد تاکنون بارهای زیادی نام گل لیلیوم را شنیده اید. این گل دارای عطر بسیار قوی می باشد که تقریبا می توان گفت تمام گونه های آن نیز عطر دار است‌. به دلیل زییایی بسیار زیادی که گلبرگ های این محصول دارند از آن بیشتر در جهت تزئین کردن استفاده می کنند و زیبایی خاص و دلنشینی به یک مکان می بخشد. با ما در ادامه همراه شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه نگهداری و نحوه خرید عمده گل لیلیوم معطر کسب نمایید.

بازار فروش گل لیلیوم معطر در ایران

روش نگهداری از گل لیلیوم معطر

روش نگهداری از گل لیلیوم معطریکی از مهم ترین دغدغه افرادی که قصد خرید گل لیلیوم را دارند این است که نحوه نگهداری از این محصول چگونه است؟ بهتر است بدانید که این گیاه از جمله گیاهان سخت و کم توقع به شمار می رود که نگهداری از آن سخت نیست و تحت هر شرایطی امکان پذیر است. شما به راختی می توانی این گیاه را در هوای آزاد، آپارتمان و… بکارید و از آن مراقبت کنید. برخی از نکات مهم در هنگام مراقبت از این گل عبارتند از:

  • آبیاری؛ شما باید با توجه به نیازی که این گل دارد به آن آب دهید چون آب ریختن بیش از اندازه باعث پژمرده شدن آن می شود.
  • نور؛ نرسین نور کافی باعث بلند شدن بوته و زرد شدن برگ می شود به همین دلیل شما باید به اندازه این گل را در معرض نور خورشید بگذارید و در صورت نیاز از نور مصنوعی نیز استفاده کنید.
  • ph مورد نیاز برای رشد این گل خنثی و اسیدی است.
  • خاکی که برای نگهداری از این گل استفاده می کنید باید حاوی فسفر به میزان لازم باشد. بهتر است بدانید که استفاده بیش از اندازه فسفر در خاک منجر به سوختن برگ ها می شود.

مرکز فروش گل لیلیوم معطر به صورت عمده

مرکز فروش گل لیلیوم معطر به صورت عمدهگل  لیلیوم دارای انواع مختلفی است و در شهرهای مختلفی در ایران کشت می شود. این محصول از جمله گل های تجاری موجود در بازار به شمار می روند که از آن برای ساخت عطر، ادکلن و… استفاده می شود همچنین به دلیل زیبایی فوق العاده بالایی که دارای از جمله گل های تزئینی نیز به شمار می رود.

مراکز فروش گل لیلیوم به صورت عمده بعد از برداشت این محصول انواع مختلف آن را از مراکز تولید کننده آن خریداری کرده و با قیمت مناسب و در تعداد بالا به مشتریان ارائه می دهند. متقاضان خرید عمده به راحتی می توانید از طریق این مراکز گونه های مختلف این گل را در تعداد بالا با قیمت مناسب خریداری نمایید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما