بازار صادرات گل شاخه بریده میخک مینیاتوری

گل شاخه بریده میخک مینیاتوری

یکی از زیباترین گل‌هایی که در دنیا کشت می‌شود، گل میخک مینیاتوری می‌باشد. یکی از دلایل علاقه‌مندی به این گل، رنگ‌بندی های متنوع آن است. همچنین فواید بسیار بالای این گل نیز بی‌تاثیر نیست. گل شاخه بریده میخک مینیاتوری، مقاوم‌ترین گل شاخه‌بریده می‌باشد. این عامل باعث شده توجه زیادی به این گل شود و طرفداران زیادی داشته باشد. سالانه توسط شرکت‌های صادرکننده حجم زیادی از این گل به خارج از کشور صادر می‌شود. و مقاوم بودن این گل باعث شده که مشکلی در صادرات نباشد و حتی کمترین آسیبی ایجاد نشود. این گل نسبت به سایر گل‌های بریده بسیار در حمل و انبار شدن مقاوم‌تر است.

بازار صادرات گل شاخه بریده میخک مینیاتوری

تولید گل شاخه بریده میخک مینیاتوری در گلخانه

تولید گل شاخه بریده میخک مینیاتوری در گلخانه اگر به گل‌فروشی‌های اطراف خود مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که گل میخک معطر چقدر پرطرفدار است. کمتر گل‌فروشی وجود دارد که این گل را نداشته باشد. زیاد بودن طرفداران گل میخک بالطبع حجم خرید را بالا برده و باعث شده گلخانه‌های زیادی اقدام به کشت این گل داشته باشند.
گل میخک مینیاتوری برای پرورش در گلخانه کشت داده می‌شود. جالب است بدانیم زمانی که گل میخک را در گلخانه کشت دهیم، برای تمامی طول سال نیاز ما را برطرف می‌کند. گل میخک معطر بوده و همین عامل باعث می‌شود بیشتر تولید شود و به فصل‌های کشت این گل بسنده نشود و به صورت گلخانه ای نیز تولید گردد. این گل برای رشد نیاز به نور زیادی دارد و گل نسبتا مقاومی است. در روزهای تابستانی هفته‌دوبار و در روزهای زمستانی هر پانزده روز نیاز به آبیاری دارد. باید توجه کرد این گیاه به صورت درختچه‌های مخروطی شکل است که برگهایش در تمام فصل‌های سال سبز است. شرکت‌های زیادی برای مصارف دارویی این گیاه را کشت می‌دهند. میخک نیز همانند گیاه آلوئه ورا کاربرد‌های متفاوتی دارد. و می‌توان مانند استفاده از ژل تغلیض شده آلوئه ورا از گل‌های میخک نیز استفاده کرد.

عمق لازم برای پرورش گل میخک چیست؟

عمق لازم برای پرورش گل میخک چیست؟ برای کشت گل میخک باید به مواردی توجه کرد. برای کاشت می‌توان دانه‌ میخک را از گل میخک تهیه کرد و یا بذر این گل را تهیه نمود و استفاده کرد. این گیاه باید قبل از شروع سرما کاشته شود و حدودا یک ماه و نیم بین کاشت و شروع سرما فاصله گذاشت. یکی از تفاوت‌هایی که پرورش گل میخک با سایر گل‌ها دارد، تفاوت در عمق کاشت است. نیاز نیست بذر این گیاه در عمق خاک کاشته شود، بلکه می‌توان آن را روی خاک پاشید و یا در عمق یک سانتی‌متری کاشت. این گل برای رشد نیاز زیادی به نور آفتاب داشته و برای همین موضوع است که برای پرورش گل میخک نیازی نیست دانه یا بذر در به صورت عمیق کاشت شود. گل میخک با سرعت بالایی رشد می‌کند. همین سرعت بالا باعث شده برای رشد به یک خاک غنی نیاز داشته باشد. و همچنین در هنگام کاشت باید فاصله بین‌ بذرها نیز رعایت شود. حداقل فاصله بین دو بذر کاشته شده باید ۲۵ الی ۳۵ سانتی‌متر باشد.

فروشنده برتر گل میخک معطر

فروشنده برتر گل میخک معطر گل میخک مینیاتوری با قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه و به فروش می‌رسد. تازه بودن گل تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. موردی که باید به آن توجه شود نوع خرید و فروش است. پس از نفوذ اینترنت در زندگی شهری، امکان خرید آنلاین توانسته کمک بسیاری به خریداران کرده و تاثیر زیادی در قیمت داشته باشد. فروشنده گل میخک باید علاوه بر تازگی و قیمت، راحتی خریدار را در تهیه گل فراهم آورد. این امر در این مجموعه صورت گرفته و امکان خرید به طور آنلاین فراهم گشته است.
شما می‌توانید به صورت آنلاین اقدام به سفارش کلی و جزئی گل شاخه بریده میخک کنید تا در کوتاه‌ترین زمان به‌دست شما برسد.
لازم است توجه داشته باشید که خرید شما باید از نمایندگی‌های معتبر و مراکز فروش دارای مجوز‌های لازم صورت بگیرد. خرید از مراکزی که معتبر نباشند به دلیل نوع بذری که استفاده می‌کنند،علاوه بر مقاومت گل بر میزان معطر بودن گل نیز تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما