ارزانترین گل گلایل سرخ

گل گلایل سرخ گلی زینتی و خیلی زیبا است که بومی منطقه مدیترانه و آفریقا است که این گیاه در ایران نیز کشت می‌شود و به خاطر زیبایی و مدت ماندگاری بالا در ایران طرفداران بسیاری دارد ولی بسته به اینکه از کدام نوع آن بخواهید شرایط برای کاشت و نگهداری آن متفاوت است و برای اینکه بتوانید گل گلایل سرخ با کیفیتی تولید شود بایستی این شرایط را رعایت کنید.

ارزانترین گل گلایل سرخ

گل گلایل سرخ چه خصوصیاتی دارد

گل گلایل سرخ چه خصوصیاتی دارد

گل گلایل سرخ یا همان گلایول گیاه زینتی از خانواده زنبق‌ها است و گیاهی است دارای پیاز  و شناخته شده در جهان است که در ایران در تمام فصل‌ها کشت می‌شود ولی مناسب ترین دما برای رشد آن  بین ۱۸ تا ۲۵ درجه سیلیسیوس می‌باشد. گل گلایل دارای انواع رنگ‌ها است و برای کاشت آن اگر باغچه یا هر جایی که پیاز در آنجا کاشته می‌شود زیاد استفاده شده، بهتر است ابتدا خاک شخم زده شده و با استفاده از کود خاک آنجا برای رشد گل گلایل سرخ مناسب سازی شود. از خواص گل گلایل سرخ علاوه بر زیبایی که به آرامش روحی و روانی انسان منجر می‌شود می‌توان به تاثیر آن در تقویت موها و ناخن‌ها اشاره کرد و این هم به این خاطر است که گل گلایل سرخ سرشار از سلیس است و همچنین می‌شود دمنوش آن را همراه با گزنه،  هیدروکوتیل و آب درست کرده و میل نمود. خاصیت دیگر آن این است که از  ساقه زیرین آن(کورم) به عنوان ضماد جهت بیرون آوردن تیغ استفاده می‌شود و همچنین می‌توان پودر کورم(ساقه زیرین) را با شیر بز مخلوط کرده و از آن برای تسکین درد قولنج استفاده کرد.

صادر کننده برتر گل گلایل سرخ

صادر کننده برتر گل گلایل سرخ

هر کس مطابق با سلیقه خود به سفارش انواع گل و گل آرایی مطابق خواسته خود می‌پردازد. در خرید گل بایستی به منطقه‌ای که گل از آنجا آمده هم توجه کرد چون شاید گلی که می‌خریم از منطقه‌ای با آب و هوای مرطوب باشد که در این صورت احتمال پژمردگی زود آن وجود دارد و یا  در مورد میزان گل آن‌ها باید گلی را انتخاب کنیم که در حالت غنچه دهی  و نیم باز باشد که اگر این چنین نباشد و کاملاً غنچه باز کرده باشند زودتر پژمرده می‌شوند. صادرات گل گلایل نیز با در نظر گرفتن نیازهای خریداران و با توجه به مسائلی که ذکر شد و همچنین در نظر گرفتن مسئله حمل و نقل  باعث می‌شود که به بهترین نحو انجام شود و همچنین کشور ایران نیز به خاطر داشتن شرایط آب و هوایی مختلف تقریباً با تمام کشورها تشابه هوایی دارد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما